نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار اند
نوشته شده توسط : علی کمانکش

نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار اند : اگر که شما دوست دارید و می خواهید تاثیر طراحی سایت خود را در حوزه اینترنت ببینید باید سایت خود را از نگاه بازدیدکنندگان آن مورد بررسی قرار دهید. یعنی خودتان را جای بازدیدکنندگانی که از سایت شما بازدید می کنند قرار دهید و هر مشکلی که دارد را پیدا و رفع کنید. اما به دلیل اینکه سلیقه هر بازدیدکننده با بازدیدکننده دیگر دارای فرق می باشد شما می توانید با استفاده از نظرسنجی در طراحی سایت خود نظر کاربراتان را بپرسید و از  آنها استفاده کنید تا بتوانید سایت بهتر و پرکاربرد تری داشته باشید.

ابتدا هدف کلی خود را تعیین کنید و بعد طراحی سایت کنید

امروزه یک طراحی سایت اگر بخواهد در کارش موفق باشد باید تمام نیاز های بازدیدکنندگان و کاربرانش را برآورده کند. به بیانی دیگر قبل از شروع کردن طراحی سایت فروشگاهی باید مشتریان خود را به طور کامل بشناسید و بدانید که برای چه کسانی سایت طراحی می کنید و نیازهای آنها چیست تا در طراحی سایت بتوانید آنها را به طور کامل بدون اینکه موردی از قلم بیفتد برطرف نمایید تا بتوانید کاربرانتان را به سایت خود معتاد کنید و باعث کسب درآمد به مراتب بهتر خود باشید.

طراحی سایت حرفه ای

ارتباطات چه نقشی در طراحی سایت می توانند داشته باشند؟

دلیل عمده استفاده کاربرها از اینترنت و فضای مجازی ، این است که می خواهند در کمترین زمان ممکن به خواسته و اطلاعاتی که نیاز دارند برسند و بر همین پایه شما می توانید اهمیت ارتباط برقرار کردن سریع با کاربران سایتتان را درک کنید و به این مفهوم دست یابید. شما برای این که کاربران سایتتان را نگه دارید و آنها را حفظ کنید ، می بایست بتوانید مطالب و محتوای درون سایتتان را به شکل فصل به فصل و کاملا دسته بندی سده و با نظم و ترتیب در سایت خود قرار دهید تا در ارتباط با کاربران سایتتان موفق باشید.

ادامه این مطلب در مقاله بعدی قرار داده می شود.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: